
Защо ChatGPT накара Google да обяви Код Червено?
- Alexandra
- AI технологии
Какво всъщност е ChatGPT и с какво привилегирова най-използваната интернет търсачка до този момент в световен мащаб?
Наскоро нашумелият изкуствен интелект, продължава да помита всичко по пътя си. Вече имаме възможността да посрещнем с аплодисменти – софтуер, който дава пълни и ясни отговори на почти всяка зададена тема, наименуван като ChatGPT.
Макар че мненията са противоречиви, заради уронване и ограбване на творческия труд. Поради причината, че този софтуер извлича вече създадено съдържание в интернет пространството, макар и да го прави уникално.
Защото голям процент от потребителите се опасяват в това, че тази програма може да замести работата на копирайтъра (като създава текстово съдържание) или да пише кодове, което замества дейността на програмиста.
Защо появата на този „феномен“ предизвика смут в Google?

Главната причина за възникналият проблем, е че Google, до голяма степен разчита на бизнес модел, който се изразява в доходи от реклами.
Докато ChatGPT му конкурира, чрез директния си отклик, спрямо зададените въпроси от страна на потребителите, намирайки се само на един клик разстояние. Без наличието на набор от линкове с препратки, реклами и лутане в намирането на удовлетворяващ интереса на търсещия – отговор.
Иновативното в същността на ChatGPT е генерираната информация, която е винаги уникална и различна сама по себе си.
Главното опасение на Google, е че има вероятност ChatGPT да се създаде трудност от страна на потребителите да кликват върху линкове с Google реклами.

Няколко дни след публичното си откриване, ChatGPT вече има над 1 милион консуматори.
Потребителите са изпробвали чат бота в различни аспекти. От написване на есе и направата на интервю до създаване на банери и програмиране на различни езици.
Но, тъй като ChatGPT, все още е в своята Бета версия, дава неточности. Както и не може да разграничава доказани факти и фалшива информация.
Към днешна дата, компанията се оценява на 29 млрд. долара.
Това е и главната причина, поради която Гугъл се колебае да пусне своя AI чат бот LaMDA.
Теми

-
Как потребителите стават все по-чувствителни към етичните практики и прозрачността на брандовете и как това влияе на възприятието им20 ное. 2024 Психология
-
Маркетинг на база поведение: Поведенчески данни за създаване на таргетирани кампании = повече конверсии14 ное. 2024 Как да продаваме повече
-
Маркетинг на база резултати: Как стратегиите, фокусирани върху измеримите резултати, помагат на бизнесите да постигнат конкретни цели14 ное. 2024 Психология на продажбите
-
Как Да Оптимизирате Видеосъдържанието си за Максимален Трафик13 ное. 2024 Копирайтинг
-
Как да използваме Chat GPT, за да вършим работата си по-добре и по-бързо11 окт. 2023 AI технологии
-
Топ 10 безплатни AI инструменти, които ще те направят по-успешен13 окт. 2023 AI технологии
-
Facebook ъпдейт: "Искаме хората да стоят в платформата, не искаме да кликат върху линкове!"28 ное. 2022 Психология на продажбите
-
Как да изготвим страница "За нас" (About page), която печели клиенти02 дек. 2022 Психология на продажбите
Тагове

Последвай @digitalnosti

Kак да увеличиш продажбите си с минимум 37%, посредством Google Ads? Изтегли ръководството.
