Как да изготвим страница "За нас" (About page), която печели клиенти

Picture of Диляна Ангелова

Диляна Ангелова

13 окт. 2023

Знаеше ли, че страниците “За нас” (About page) са сред топ най-посещавани страници на всеки уебсайт? Това не е изненадващо. Хората се обръщат към твоята страница „За нас“, за да видят дали ценностите на твоя бизнес съвпадат с техните ценности. Затова страницата “За нас” е от решаващо значение за привличането на правилните потенциални клиенти.

Малко полезна статистика:

58% от потребителите купуват или се застъпват за брандове въз основа на ценностите, които брандовете имат.

60% избират място за работа въз основа на убежденията и ценностите на бранда.

Тази статистика, както и информацията, която предстои да прочетете в тази статия са заимствани от проучване на отличеният с множество награди маркетолог Andy Crestodina.

И след като отбелязахме значимостта на „За нас“ страниците, нека разберем повече как да ги направим максимално ефективни.

Има няколко основни елемента, които трябва да съдържа твоята страница „За нас“:

#1 - Достъпност:

Увери се, че потребителите могат лесно да намерят страница “За нас”, и я именувай подобаващо.

Ако смяташ, че „За нас“ е твърде суетно, тогава използвай “Нашата история”, “Нашият бранд” и т.н. Промяната на тези имена не са показали разлика в кликовете, така че просто избери наименование, което подхожда на твоя бранд.

#2 - Визуални материали:

Изобщо, съществува ли твоят бранд, ако не споделяш никакви изображения? Публикувай видеоклип, който да спечели симпатиите на посетителите. Също е препоръчително да включиш изображения на служители, сертификати и отличия, за да накараш бранда ти да оживее и да придобие индивидуалност. Ако възнамеряваш също да добавиш портфолио от фирми, с които си работил, първо прочети статията за фирмените лога.

#3 - Не се притеснявай за SEO:

Страниците за информация на бранда нямат цел оптимизацията за търсачки (SEO), тъй като не са фокусирани върху ключови думи и фрази. За разлика от страниците за услуги и статиите, които често са насочени към ключови фрази, страниците “За нас” са насочени единствено към ключовата дума за името на бранда.

Това не означава, че те не привличат посетители от търсенето. Те често са целеви страници, но не защото се класират по обичайните начини. Търсещите кликат на тях заради разширенията на твоя сайт (sitelinks), изброени под класирания URL адрес в резултатите от търсенето.

И все пак, ако желаеш да се занимаваш с технически въпроси, може да подобриш твоята schema markup, за да помогнеш на Google по-добре да обработва данните от твоя сайт.

#4 - Призив за действие (CTA):

Подобно на началната страница или страницата с услуги, твоята страница „За нас“ също трябва да действа като продажбена фуния за потенциалните клиенти.

Тя трябва да съдържа CTA в края, който води, или към твоята неустоима оферта, или към магнит за клиенти (lead magnet) за по-нататъшен маркетинг чрез съдържание. Научи повече за копирайтинга на твоята продажбена фуния тук.

История на бизнеса = съпричастна аудитория

Най-важното е да разкажеш история на твоя бизнес по увлекателен начин. Хората обичат интересните истории. Ако си спомниш за статистиките в началото на тази статия, ще установиш, че историята, която споделяш с твоите посетители, предрешава голяма част от бъдещите ти продажби.

Дигиталности е платформа, която подкрепя предприемачите в България, като предоставя информация и „know-how“ по теми, които кaсаят дигиталния маркетинг. Концепцията на платформата е да помага на хората да взимат решения и да дава практически съвети за реализирането на бизнес. Всяко лице, което получи достъп до платформата се съгласява с условията за ползването й.

Платформата е проект на фондация „ДИГИТАЛНОСТИ“

Изтегли ръководство с изключително полезни практически съвети как можеш повишиш продажбите си с минимум 37% посредством Google Ads:

5 1 Гласувайте
Оценка на статията
Абонирай се
Известие за
guest
0 Comments
Вградени обратни връзки
Виж всички коментари