
Нова 2.4 версия на Google Ads Editor
- Alexandra
- Google реклама
Новите функции на Google Ads Editor могат да ти помогнат да работиш по-бързо и по-ефективно, дори и в офлайн среда. Освен това могат значително да подобрят представянето на кампании ти в Google.
Какви са новите функции на Google Ads Editor?
1. Библиотека с видео активи

Всички видеа в акаунта могат да бъдат достъпни в Google Ads Edditor
2. Изглед към няколко акаунта едновременно

Вместо постоянно да превключваш между отделните канали, вече можеш да имаш общ поглед над всички акаунти, които управляваш едновременно. .
3. Интеграция с Google Drive

Вече можеш да импортираш и експортираш файлове от Google Drive. Това може значително да улесни работата.
4. Предварително планиране

Без проблем, можеш да зададеш определено време, в което нови кампании или други направени от теб промени да бъдат публикувани.
5. Редактиране на продуктови групи

Продуктовите групи са част от Shopping кампаниите, които използват каталози на Google Merchant Centre. До момента продуктовите групи можеха да бъдат модифицирани единствено чрез импортиране на CSV.
6. Една мрежа с YouTube

Всички видеокампании вече са насочени към мрежите за търсене в YouTube и YouTube Video, така че тези опции са премахнати от редактора. Остава само настройката Video Partners.
7. Video enhancement opt-out

Настройка, която позволява да подобрявате видеата във видео кампаниите. Вече можете да го правите директно в редактора.
8. Изтегляне

Бутонът познат доскоро като “Get recent changes” ви позволява да изтегляте в кампании и да синхронизирате работата на Google Ads Editor с онлайн версията на Google Ads. Също така, без проблем можем да планираме изтегляне на кампания или други типове елементи.
9. Таргетиране по локация

Настройката, която определя таргетирането на локация „People interested in your locations“ остава налична единствено, при Discovery кампаниите. Следователно, изключването на „People in or interested in…“ вече не е налично за Search, Display, Shopping, and Performance Max кампаниите.
Теми

-
Маркетинг на база поведение: Поведенчески данни за създаване на таргетирани кампании = повече конверсии14 ное. 2024 Как да продаваме повече
-
Маркетинг на база резултати: Как стратегиите, фокусирани върху измеримите резултати, помагат на бизнесите да постигнат конкретни цели14 ное. 2024 Психология на продажбите
-
Как Да Оптимизирате Видеосъдържанието си за Максимален Трафик13 ное. 2024 Копирайтинг
-
Как да се възползвате от кратките моменти, в които потребителите вземат решения и по какъв начин се повлияват маркетинговите стратегии?13 ное. 2024 Маркетинг хакове
-
Как да използваме Chat GPT, за да вършим работата си по-добре и по-бързо11 окт. 2023 AI технологии
-
Топ 10 безплатни AI инструменти, които ще те направят по-успешен13 окт. 2023 AI технологии
-
Facebook ъпдейт: "Искаме хората да стоят в платформата, не искаме да кликат върху линкове!"28 ное. 2022 Психология на продажбите
-
Как да изготвим страница "За нас" (About page), която печели клиенти02 дек. 2022 Психология на продажбите


Дигиталности е платформа, която подкрепя предприемачите в България, като предоставя информация и „know-how“ по теми, които кaсаят дигиталния маркетинг. Концепцията на платформата е да помага на хората да взимат решения и да дава практически съвети за реализирането на бизнес. Всяко лице, което получи достъп до платформата се съгласява с условията за ползването й.
Платформата е проект на фондация „ДИГИТАЛНОСТИ“
Изтегли ръководство с 11 стъпки за печеливши Facebook реклами, напълно безплатно


Тагове

Последвай @digitalnosti

Kак да увеличиш продажбите си с минимум 37%, посредством Google Ads? Изтегли ръководството.
