
Предимствата от използването на добавена реалност (AR) за бизнеса
- Melih
- Психология
В дигиталната ера, фирмите не спират да търсят начини, за да ангажират клиентите си и да се откроят срещу своите конкуренти. Добавената реалност (AR) е един от най-иновативните инструменти, които могат да помогнат на бизнеса да направи точно това. AR помага за създаването на интерактивни преживявания за клиентите и им предоставя повече информация за определен продукт или услуга.
Нека да разгледаме как AR може да помогне на бизнеса да расте.
Увлекателни изживявания, които продължават

Едно от най-големите предимства в използването на AR е, че позволява на компаниите да създават увлекателни изживявания, които продължават.
Един от най-добрите начини, по които фирмите могат да използват AR е да създадат виртуални обиколки или представяния на своите продукти и услуги. По този начин, позволяват на потенциалните клиенти да разберат по-добре за какво плащат, преди да предприемат покупка.
Друга често срещана употреба на AR от компаниите е като предоставят интерактивни уроци с полезна информация или инструкции за това как да използват техните продукти или услуги. Този подход може да спести на потребителите прекарано в проучвания време или да замени хартиените упътвания. Когато построяваме маркетингова стратегия, трябва да имаме предвид, че когато даваме допълнителна стойност на потребителите, изграждаме доверие в бранда. С времето клиентите развиват лоялност и марката веднага изплува в съзнанието им, щом имат нужда от подобен продукт.
AR може да създаде необходимата представа за това как продуктът би изглеждал в пространството. Например, ако искам да си купя лампа, но не знам дали би изглеждала добре в стаята, лесно мога да поставя виртуална визуализация в реални размери.

Събиране и анализ на данни

Може би се питате, как можете да представите отчет за ефективността на AR технологията, ако трябва да оправдаете рекламен бюджет? Няма проблем, налични са всички функции за събиране на данни от взаимодействията на потребителите със съдържание с добавена реалност.
Компаниите могат да използват тези данни, за да получат ценна представа за поведението и предпочитанията на клиентите. Това им помага да вземат информирани решения, свързани със създаване на нови продукти, според нуждите на пазара и работещи маркетингови стратегии. Освен това, тези данни могат да се използват за разбиране на болките на клиентите, така че компаниите да могат да разработят решения и функции. Да знаеш какви са нуждите на своите клиенти е основна необходимост, ако искаш бизнеса ти да се разраства и гони челни позиции, сред своите конкуренти.

Повишена видимост и обхват

Използването на AR технология също така позволява на компаниите да увеличат видимостта си онлайн чрез създаване на интересно съдържание, което се отличава от други бизнеси в индустрията.
В свят, в който сме бомбардирани от информация и ежедневно пред погледа и покрай слуха ни преминават стотици реклами, за бизнесите е трудно да се отличат и да бъдат запомнени. Предоставяйки ангажиращо съдържание чрез изживявания с добавена реалност, компаниите ще могат да достигнат до повече хора по-бързо от всякога, както и да увеличат разпознаваемостта на марката сред потенциални клиенти. Ще бъдат там, където хората търсят редовно не само забавно, но и полезно съдържание в социалните мрежи като TikTok, Snapchat и Instagram.
В заключение, добавената реалност се превърна в безценен инструмент за бизнеса във всички индустрии, тъй като им помага да се ангажират с клиентите си по нови начини, като същевременно предоставя ценна представа за поведението и предпочитанията на клиентите чрез събиране и анализ на данни. Използването на технологията за добавена реалност е чудесен начин както за големите, така и за малките бизнеси да спечелят предимство пред конкуренцията си в непрекъснато променящия се пазарен пейзаж.
Теми

-
Как потребителите стават все по-чувствителни към етичните практики и прозрачността на брандовете и как това влияе на възприятието им20 ное. 2024 Психология
-
Маркетинг на база поведение: Поведенчески данни за създаване на таргетирани кампании = повече конверсии14 ное. 2024 Как да продаваме повече
-
Маркетинг на база резултати: Как стратегиите, фокусирани върху измеримите резултати, помагат на бизнесите да постигнат конкретни цели14 ное. 2024 Психология на продажбите
-
Как Да Оптимизирате Видеосъдържанието си за Максимален Трафик13 ное. 2024 Копирайтинг
-
Как да използваме Chat GPT, за да вършим работата си по-добре и по-бързо11 окт. 2023 AI технологии
-
Топ 10 безплатни AI инструменти, които ще те направят по-успешен13 окт. 2023 AI технологии
-
Facebook ъпдейт: "Искаме хората да стоят в платформата, не искаме да кликат върху линкове!"28 ное. 2022 Психология на продажбите
-
Как да изготвим страница "За нас" (About page), която печели клиенти02 дек. 2022 Психология на продажбите


Дигиталности е платформа, която подкрепя предприемачите в България, като предоставя информация и „know-how“ по теми, които кaсаят дигиталния маркетинг. Концепцията на платформата е да помага на хората да взимат решения и да дава практически съвети за реализирането на бизнес. Всяко лице, което получи достъп до платформата се съгласява с условията за ползването й.
Платформата е проект на фондация „ДИГИТАЛНОСТИ“
Тагове

Как да използваме AR ефекти като част от маркетинговата стратегия, за да работят за бизнеса? Изтегли ръководство.
