
Как потребителите стават все по-чувствителни към етичните практики и прозрачността на брандовете и как това влияе на възприятието им
Как потребителите стават все по-чувствителни към етичните практики и прозрачността на брандовете и как това влияе на възприятието им В епохата на дигиталната свързаност и

Маркетинг на база поведение: Поведенчески данни за създаване на таргетирани кампании = повече конверсии
Маркетинг на база поведение: Поведенчески данни за създаване на таргетирани кампании = повече конверсии В съвременния маркетинг, данните са ключът към успеха, но не всички

Маркетинг на база резултати: Как стратегиите, фокусирани върху измеримите резултати, помагат на бизнесите да постигнат конкретни цели
Маркетинг на базата резултати: Как стратегиите, фокусирани върху измеримите резултати, помагат на бизнесите да постигнат конкретни цели В днешния динамичен бизнес свят, маркетингът се е

Как Да Оптимизирате Видеосъдържанието си за Максимален Трафик
Как да оптимизирате видеосъдържанието си за максимален трафик Видеото е не само мощен инструмент за привличане на вниманието на вашата аудитория, но и ключов елемент

Как да се възползвате от кратките моменти, в които потребителите вземат решения и по какъв начин се повлияват маркетинговите стратегии?
Как да се възползвате от кратките моменти, в които потребителите вземат решения и по какъв начин се повлияват маркетинговите стратегии? В дигиталния свят, времето е

Как персонализираните оферти увеличават Вашата клиентска ангажираност: Тайните на успешния Маркетинг
Как персонализираните оферти увеличават Вашата клиентска ангажираност:Тайните на успешния Маркетинг В динамичния свят на маркетинга, персонализацията не е просто тенденция — тя е необходимост. Когато

Маркетинг и ментално здраве: Как кампаниите ви могат да изградят лоялност и доверие
Маркетинг и ментално здраве: Как кампаниите ви могат да изградят лоялност и доверие В съвременния свят, в който стресът и менталното здраве са ключови теми

Маркетинг чрез сезонни кампании: Как да използваме специални поводи за увеличаване на продажбите
Маркетинг чрез сезонни кампании: Как да използваме специални поводи за увеличаване на продажбите Възползването от сезонните кампании и специалните поводи е мощен инструмент, който брандовете

Незабавна обратна връзка, незабавен успех: Как да използвате потребителските отзиви за растеж
Незабавна обратна връзка, незабавен успех: Как да използвате потребителските отзиви за растеж В съвременния маркетинг, потребителските отзиви са мощен инструмент за изграждане на доверие и

Оптимизация на скоростта на уебсайта: Как бързото зареждане на страниците влияе на конверсиите
Оптимизация на скоростта на уебсайта: Как бързото зареждане на страниците влияе на конверсиите В днешния бързо развиващ се дигитален свят, скоростта на зареждане на уебсайта

Как да дадете на аудиторията си точно това, което търси
Как да дадете на аудиторията си точно това, което търси? Съветите и лайфхаковете са сред най-популярните и търсени теми в социалните мрежи. Потребителите обичат да

7 златни правила за Threads, които никой не ви казва
7 златни правила за Threads, които никой не ви казва С нарастващата популярност на Threads, платформата се превърна в място за мигновени публикации, където краткото

Най-доброто от iOS 18: Скритите функции и трикове, които ще искате да пробвате
Най-доброто от iOS 18: Скритите функции и трикове, които ще искате да пробвате С iOS 18 Apple представи най-мощната и гъвкава версия на своята операционна

Магията на цвета: Как да използвате психологията на цветовете, за да превърнете посетителите в клиенти
Магията на цвета: Как да използвате психологията на цветовете, за да превърнете посетителите в клиенти В маркетинга, както и в ежедневието, цветът има силата да

Онлайн и офлайн в хармония: Как многоканалният маркетинг подсилва клиентската лоялност
Онлайн и офлайн в хармония:Как многоканалният маркетинг подсилва клиентската лоялност Създаването на единно и непрекъснато клиентско изживяване е цел номер едно за всеки успешен бизнес.

Мощта на визуалното съдържание: Как изображенията и видеото повишават продажбите
Мощта на визуалното съдържание: Как изображенията и видеото повишават продажбите Визуалното съдържание е в центъра на модерните маркетингови стратегии. От социалните мрежи до телевизионните реклами

Маркетингът на бъдещето: Как фемтек завладява женската аудитория
Маркетингът на бъдещето: Как фемтек завладява женската аудитория Фемтек (FemTech) е едно от най-бързо развиващите се направления в технологиите, което се фокусира върху женското здраве

Лайвстрийм шопинг: Как социалните мрежи превръщат гледащите в купувачи
Лайвстрийм шопинг: Как социалните мрежи превръщат гледащите в купувачи В последните години пазаруването чрез лайвстрийм бързо се превърна в един от най-ефективните начини за привличане

Краткосрочни трендове в маркетинга: Как брандовете използват “Blink-and-You’ll-Miss-It” моменти
Краткосрочни трендове в маркетинга: Как брандовете използват “Blink-and-You’ll-Miss-It” моменти В дигиталната ера, скоростта, с която се развиват социалните трендове, е поразителна. Потребителите са изложени на

Нова ера в пазаруването: Как виртуалните търговски платформи привличат потребители
Нова ера в пазаруването: Как виртуалните търговски платформи привличат потребители Виртуалните търговски платформи стават все по-популярни, като революционизират начина, по който потребителите пазаруват. Тези платформи

Интерактивно съдържание за максимално въздействие: Как и защо работи?
Интерактивно съдържание за максимално въздействие: Как и защо работи? Интерактивното съдържание се утвърди като един от най-силните инструменти за ангажиране на потребители в дигиталния свят.

Включи потребителя: Как краудсорсингът превръща клиентите в част от бранда
Включи потребителя: Как краудсорсингът превръща клиентите в част от бранда Светът на маркетинга продължава да се развива с бързи темпове, като една от най-въздействащите тенденции

Аудио Революцията: Как Подкастите и Аудио Рекламите Променят Маркетинга
Аудио Революцията: Как Подкастите и Аудио Рекламите Променят Маркетинга В свят, в който визуалното съдържание вече е навсякъде, аудио съдържанието изненадващо набира скорост и се

Storytelling: Как ефективното разказване на истории може да създаде емоционална връзка с клиентите и да увеличи ангажираността
Storytelling: Как разказването на истории може да създаде емоционална връзка с клиентите и да увеличи ангажираността В свят, в който потребителите ежедневно са бомбардирани с

(UGC): Как да насърчавате потребителите да създават съдържание за вашия бранд
(UGC): Как да насърчавате потребителите да създават съдържание за вашия бранд В ерата на социалните медии и дигиталната свързаност, съдържанието, създадено от потребителите (User-Generated Content

Поколение Алфа: Как да спечелите вниманието на най-младите потребители
Поколение Алфа: Как да спечелите вниманието на най-младите потребители AI технологии 13 окт. 2023 Докато Поколение Z, все още привлича голяма част от маркетинговите усилия,

Социална отговорност и маркетинг: Как ESG стратегиите привличат еко-съзнателните потребители
Социална отговорност и маркетинг: Как ESG стратегиите привличат еко-съзнателните потребители В днешния свят, в който потребителите са по-информирани и ангажирани със социалните и екологични въпроси,

Социално разширена реалност: Как SAR превръща потребителите в активни участници на Бранда
Социално разширена реалност: Как SAR превръща потребителите в активни участници на Бранда? Маркетингът непрекъснато се адаптира към новите технологии, за да поддържа интереса на потребителите

Топ 10 безплатни AI инструменти, които ще те направят по-успешен
Топ 10 безплатни AI инструменти, които ще те направят по-успешен AI технологии 13 окт. 2023 Не е нужно да си гениален копирайтър или да владееш

Как да използваме Chat GPT, за да вършим работата си по-добре и по-бързо
Как да използваме Chat GPT, за да вършим работата си по-добре и по-бързо AI технологии 13 окт. 2023 Всички говорят за софтуера с изкуствен интелект

5 AI инструмента за писане, които копирайтърите обожават
5 AI инструмента за писане, които копирайтърите обожават AI технологии 13 окт. 2023 Ако ти си копирайтър, създател на съдържание или собственик на бизнес, вероятно

Нова 4.2 Версия на Google Ads Edditor
Нова 2.4 версия на Google Ads Editor AI технологии 13 окт. 2023 Новите функции на Google Ads Editor могат да ти помогнат да работиш по-бързо и по-ефективно,

Как да създам успешна Facebook реклама за онлайн магазин от нулата – Част 2
Как да създам успешна Facebook реклама за онлайн магазин от нулата – Част 2 AI технологии 13 окт. 2023 В предната статия разгледахме как да

Как да създам успешна Facebook реклама за онлайн магазин от нулата – Част 1
Как да създам успешна Facebook реклама за онлайн магазин от нулата – Част 1 AI технологии 13 окт. 2023 Дори и най-съвършеният сайт е нищо,

Как Amazon скри шапките наостаналите платформи реещи се в маркетинг пространството
Как Amazon скри шапките на останалите платформи, реещи се в маркетинг пространството AI технологии 13 окт. 2023 Рекламният бизнес на Amazon отбеляза значителен ръст в

Безплатни реклами с Google Ad Grants? Какво трябва да знаем и как да ги използваме?
Безплатни реклами с Google Ad Grants? Какво трябва да знаем и как да ги използваме? AI технологии 13 окт. 2023 Google Ad Grants e програма

5 изпитани метода, с които да спреш скролването и да привлечеш вниманието на потребителите…
5 изпитани метода, с които да спреш скролването и да привлечеш вниманието на потребителите… … И да ги превърнеш от бъдещи в настоящи клиенти AI

Как да изградим перфектната маркетинг стратегия за Свети Валентин?
Как да изградим перфектната маркетинг стратегия за Свети Валентин? AI технологии 13 окт. 2023 Денят на влюбените е празник на любовта и привързаността, който предоставя

Пълен работен ден или на свободна практика?
Пълен работен ден или на свободна практика? AI технологии 13 окт. 2023 Да работя на пълен работен ден или да действам на свободна практика? Това

Google отговаря на конкуренцията на Chat GPT
Google отговаря на конкуренцията на Chat GPT AI технологии 13 окт. 2023 Точно когато си мислехме, че темата около изкуствения интелект не може да бъде
Теми

-
Как потребителите стават все по-чувствителни към етичните практики и прозрачността на брандовете и как това влияе на възприятието им20 ное. 2024 Психология
-
Маркетинг на база поведение: Поведенчески данни за създаване на таргетирани кампании = повече конверсии14 ное. 2024 Как да продаваме повече
-
Маркетинг на база резултати: Как стратегиите, фокусирани върху измеримите резултати, помагат на бизнесите да постигнат конкретни цели14 ное. 2024 Психология на продажбите
-
Как Да Оптимизирате Видеосъдържанието си за Максимален Трафик13 ное. 2024 Копирайтинг
-
Как да използваме Chat GPT, за да вършим работата си по-добре и по-бързо11 окт. 2023 AI технологии
-
Топ 10 безплатни AI инструменти, които ще те направят по-успешен13 окт. 2023 AI технологии
-
Facebook ъпдейт: "Искаме хората да стоят в платформата, не искаме да кликат върху линкове!"28 ное. 2022 Психология на продажбите
-
Безплатни реклами с Google Ad Grants? Какво трябва да знаем и как да ги използваме?10 фев. 2023 Google реклама
Тагове




Дигиталности е платформа, която подкрепя предприемачите в България, като предоставя информация и „know-how“ по теми, които кaсаят дигиталния маркетинг. Концепцията на платформата е да помага на хората да взимат решения и да дава практически съвети за реализирането на бизнес. Всяко лице, което получи достъп до платформата се съгласява с условията за ползването й.
Платформата е проект на фондация „ДИГИТАЛНОСТИ“