
5 AI инструмента за писане, които копирайтърите обожават
- Alexandra
- AI технологии
Ако ти си копирайтър, създател на съдържание или собственик на бизнес, вероятно тази ситуация ти е позната:
Заемаш се да пишеш рекламен текст, сценарий за видео или бранд презентация, но и напълно блокираш и не знаеш от къде да започнеш или как да продължиш.
Няма нужда от паника.
Тези AI инструменти ще ти помогнат да създаваш съдържание, което не просто звучи добре, а работи за целите на бизнеса.
Не, нямам предвид да оставим маркетинговото съдържание изцяло в ръцете на изкуствения интелект, като копираме директно отговорите, които Chat GPT и останалите софтуери генерират…
А да ги използваме за нови гледни точки и идеи, които естествено продължават нашата мисъл.
1. Hyperwrite
Любимата играчка на копирайтърите

Hyperwrite винаги може да довърши изчерението, по подходящ начин, стига само да му дадеш твоите предварителни насоки.

Няма нужда да започваш от празен документ, защото Hyperwrite има толкова много функции, предназначени за създаване на съдържание в различни формати.
Разполагаш с директно функции за създаване на LinkedIn пост, за пренаписване на Instagram пост, редактиране на имейл или обясняване а информация като дете на 5 години, извличане на съдържание от линк и още много други.
Просто трябва да разгледаш възможностите на Hyperwrite или да си изтеглиш разширението за браузър. Сигурна съм, че ще направи ежедневната ти работа много по-забавна и лесна.
Всички функции на Hyperwrite могат да бъдат използвани и на български език. Разбира се, за тези, които създадват съдържание на български, остава опцията да задават своите задачи и насоки на английски, след което да си преведат отговорите на изкуствения интелект. Какъв е смисълът в това ли? Със сигурност алгоритъмът е по-добре обучен в разговори на английски език. Така или иначе, почти никога използвам нищо буквално казано от AI инструмента, а просто взимам отправни точки или идеи. От друга страна, колко по-често задаваме изкуствения интелект задачи на български, толкова по-добър ще става и в работата си и на родния на език.
2. Copysmith
Най-добрият AI за ECommerce


Copysmith лесно може да се свърже с онлайн магазин и директно да създава и променя продуктови описания.
Лесно е да достигнеш до точните заглавия, описания и булети за всеки продукт, като добавиш линк.
Интеграция с Google Ads може директно да трансформира заглавията и описанията на рекламите в Google.
Без проблем пренаписва блог статии, генерира идеи и създава постове.
Простo избираш броя на вариациите, които са ти необходими и езикът, на който искаш да бъде написано съдържанието.
Добавяш информация за компанията, ключови думи, негативни ключови думи, които не искаш да присъстват в съдържанието.
Избираш типа копи, който ти е необходим, както и желани език.
3. Wordtune
Mислите ти звучат блестящо

Когато знаеш какво искаш да кажеш, но искаш да звучи по по-добър начин – Wordtune може да помогне.
Просто поставяш текста си в Wordtune и разглеждаш различните предложения, които софтуерът ти изкарва за всяко изречение. Показва ти други варианти, по които може да бъде казано конкретното изречение, както и идеи за това как можеш да го направиш по-кратко или по-дълго и дори да промениш тона на комуникация.

Освен това, Wordtune е добър инструмент за резюмиране на информация. Всичко, което трябва да направиш е да качиш съдържание в PDF, след което Wordtune извлича най-важното от файла и създава резюме.
Това може да се случва и докато сърфираш в сайтове онлайн, чрез Wordtune екстеншън, който без проблем можеш да прикрешиш към браузъра си.
Друга добра идея, която може да ти помогне в процеса на работа е да задаваш задачи на Chat GPТ и след като получиш задаволителни отговори да ги копираш в Wordtune, за да постигнеш по-добро звучене.
4. Headline Studio
83% от потребителите ще прочетат само заглавието


Headline Studio ще ти помогне да създадеш заглавията, които грабват вниманието.
Можеш да тестваш заглавие, като просто го копираш в Headline Studio. Софтуерът автоматично генерира рейтинг на ангажираност. Освен това виждаш анализ на толкова много различни ъгли, под които можеш да пречупено въздействието на заглавието. Например: присъстват ли думи, които носят емоция, присъстват ли често срещани думи или необичайни думи.
Инструментът дава SEO съвети, за да сме сигурни, че заглавията, които използваме ще бъдат достатъчно добре оптимизирани за търсачките.
5. Jasper AI
Отлична работа за малки бизнеси


Jasper AI е един от най-популярните инструменти за създаване на съдържание.
Можеш да изпозлваш повече от 50 темплейта, в зависимост от типа и формата на съдържанието, което създаваш.
Особено подходящ е за кратко копи, като има специални опции за писане на SEO мета описания, отговори на коментари, YouTube заглавия и всички онези текстове с лимитирани символи, но изключително значение.
Точно заради това, се смята че Jasper e отличен за малки бизнеси, които сами всички се грижат за цялото това копи, но в същото време не се нуждаят от огромни обеми съдържание, ежедневно.
Jasper AI работи на 25 езика, един от които е български.
Това което инструментът прави е да събира данни за таргет аудиторията от различни източници, да ги анализира и да използва език и послания, които биха въздействали в конкретната кампания.
Въпреки, че с доста добър успех генерира текстове с подобен на човешки изказ, не забравяйте, че Jasper AI не е човек.
Chat GPT не е сред изброените AI инструменти, понеже в тази статия сме поместили софтуери, предназначени специално за писане и пишещи хора.
Това не означава, че не можеш да дадеш задача на Chat GPT, свързвана с написване на маркетингово съдържание. Просто трябва да отделиш малко повече внимание на изготвянето на насоки към изкуствения интелект или да използваш т.нар. готови промптове.
Аз лично използвам тези инструменти като лични асистент-копирайтъри, които ми помагат, но в никакъв случай не вършат работата вместо мен.
След като дадем достатъчно подробни насоки и „разговаряме“ с изкуствения интелект, докато достигнем до съдържание, идеи или прозрения, които ни удовлетворяват, взимаме това, което ни е необходимо от генерираните отговори. Следващата стъпка е да оформим съдържанието, така че да бъде предназначено към конкретния канал и целите на кампанията.
Сигурна съм, че вече нямаш търпение да изпробваш тези AI инструменти и сам да прецениш кои наистина могат да ти свършат работа.
Теми

-
Как потребителите стават все по-чувствителни към етичните практики и прозрачността на брандовете и как това влияе на възприятието им20 ное. 2024 Психология
-
Маркетинг на база поведение: Поведенчески данни за създаване на таргетирани кампании = повече конверсии14 ное. 2024 Как да продаваме повече
-
Маркетинг на база резултати: Как стратегиите, фокусирани върху измеримите резултати, помагат на бизнесите да постигнат конкретни цели14 ное. 2024 Психология на продажбите
-
Как Да Оптимизирате Видеосъдържанието си за Максимален Трафик13 ное. 2024 Копирайтинг
-
Как да използваме Chat GPT, за да вършим работата си по-добре и по-бързо11 окт. 2023 AI технологии
-
Топ 10 безплатни AI инструменти, които ще те направят по-успешен13 окт. 2023 AI технологии
-
Facebook ъпдейт: "Искаме хората да стоят в платформата, не искаме да кликат върху линкове!"28 ное. 2022 Психология на продажбите
-
Как да изготвим страница "За нас" (About page), която печели клиенти02 дек. 2022 Психология на продажбите


Дигиталности е платформа, която подкрепя предприемачите в България, като предоставя информация и „know-how“ по теми, които кaсаят дигиталния маркетинг. Концепцията на платформата е да помага на хората да взимат решения и да дава практически съвети за реализирането на бизнес. Всяко лице, което получи достъп до платформата се съгласява с условията за ползването й.
Платформата е проект на фондация „ДИГИТАЛНОСТИ“
Изтегли ръководство с 11 стъпки за печеливши Facebook реклами, напълно безплатно


Тагове


Последвай @digitalnosti
