
Безплатни реклами с Google Ad Grants? Какво трябва да знаем и как да ги използваме?
- Alexandra
- Google реклама, Продажби
Google Ad Grants e програма на Google, която предлага безвъзмездно финансиране в размер на 10 000 $, всеки месец. Получавате този месечен рекламен бюджет за неограничен период от време. Средствата са единствено под формата на Google Search реклама. А грантовата програма е специално предназначена за организации с нестопанска цел, което означава, че сайтът, с който кандидатствате също трябва да бъде на НПО.

Един уебсайт домейн адрес може да кандидатства и получи едно грантово финансиране

Максималният бюджет, с който можете да рекламирате е 325$ на ден или общо 10 000$ месечно. Въпреки чудесните възможности за достигане до широка аудитория, които Google Ad Grants предлага, това съвсем не означава, че след одобрение парите ще започнат да валят от небето.
Каква е идеята?

Целта на Google Ad Grants е да популяризира организации, които по един или друг начин допринасят за обществото. Сайтовете на НПО-та могат да предоставят полезна информация в конкретна сфера, да организират благотворителни прояви или събития, които дават стойност и помагат на хората.
Основното изискване е сайтът да няма комерсиален характер, или с други думи, да не продавате чрез него.

Отделен маркетингов канал

Но това не означава, че този сайт не може да бъде част от вашата маркетингова стратегия. Напротив, доста успешно бихте могли да го обосибите като маркетингов канал или онлайн медия, без да нарушавате никое от изискванията на Google Ad Grants. Когато предоставяте стойностна информация в конкретна сфера, изграждате аудитория от последователи. Тази група потребители се ангажира с вашето съдържание, следователно има интерес по темата.

Превърнете тази аудитория в имейл листа, за да продължите да ги ангажирате

Друга отлична идея е да свържете сайта с Facebook страница, чрез инсталиране на пиксел, който събира данни за аудиторията ви, чрез бисквитки. По този начин ще създавате Facebook аудитории, на база тези данни, за да им показвате още съдържание, от което ги вълнува, под формата на Facebook реклама. Построяването на подобна маркетингова структура позволява много прецизно сегментиране по интереси и лазерно таргетиране.
Не правете тази грешка

Ако продавате директно чрез сайт, който е по програмата Google Ad Grants, акаунтът ви ще бъде анулиран. Същото може да се случи и ако нарушите някои изисквания за рекламите, които създавате във вашия Google Ad Grants акаунт. Например, подобно изискване е ключовите думи, с които рекламирате да са релевантни на съдържанието на сайта. Останалите подобни условия можете да прочететe в документация с политиките на Google или в книгата за Google Ad Grants, която предстои да излезе съвсем скоро. Като обобщение ще кажем, че ако не управлявате своя Google Ad Grants акаунт правилно или се опитвате да излъжете Google, по някакъв начи, силно вероятно е субсидирането да приключи.
Подготовка и реализиране

Ако продавате директно чрез сайт, който е по програмата Google Ad Grants, акаунтът ви ще бъде анулиран. Същото може да се случи и ако нарушите някои изисквания за рекламите, които създавате във вашия Google Ad Grants акаунт. Например, подобно изискване е ключовите думи, с които рекламирате да са релевантни на съдържанието на сайта. Останалите подобни условия можете да прочететe в документация с политиките на Google или в книгата за Google Ad Grants, която предстои да излезе съвсем скоро. Като обобщение ще кажем, че ако не управлявате своя Google Ad Grants акаунт правилно или се опитвате да излъжете Google, по някакъв начи, силно вероятно е субсидирането да приключи.
Екипът на Brain Spot е реализирал десетки проекти по Google Ad Grants в различни сфери, със 100% успеваемост. Услугата, която предлагат включва регистрация на неправителствена организация, създаване на сайт, съобразен с всички изисквания на програмата, създаване на рекламен акаунт и конфигурация на първоначални кампании.
Теми

-
Маркетинг на база поведение: Поведенчески данни за създаване на таргетирани кампании = повече конверсии14 ное. 2024 Как да продаваме повече
-
Маркетинг на база резултати: Как стратегиите, фокусирани върху измеримите резултати, помагат на бизнесите да постигнат конкретни цели14 ное. 2024 Психология на продажбите
-
Как Да Оптимизирате Видеосъдържанието си за Максимален Трафик13 ное. 2024 Копирайтинг
-
Как да се възползвате от кратките моменти, в които потребителите вземат решения и по какъв начин се повлияват маркетинговите стратегии?13 ное. 2024 Маркетинг хакове
-
Как да използваме Chat GPT, за да вършим работата си по-добре и по-бързо11 окт. 2023 AI технологии
-
Топ 10 безплатни AI инструменти, които ще те направят по-успешен13 окт. 2023 AI технологии
-
Facebook ъпдейт: "Искаме хората да стоят в платформата, не искаме да кликат върху линкове!"28 ное. 2022 Психология на продажбите
-
Как да изготвим страница "За нас" (About page), която печели клиенти02 дек. 2022 Психология на продажбите


Дигиталности е платформа, която подкрепя предприемачите в България, като предоставя информация и „know-how“ по теми, които кaсаят дигиталния маркетинг. Концепцията на платформата е да помага на хората да взимат решения и да дава практически съвети за реализирането на бизнес. Всяко лице, което получи достъп до платформата се съгласява с условията за ползването й.
Платформата е проект на фондация „ДИГИТАЛНОСТИ“
Тагове


Kак да увеличиш продажбите си с минимум 37%, посредством Google Ads? Изтегли ръководството.
