
Как да “хакнеш” съзнанието на твоите клиенти чрез неврописане
- Денислав Русанов
- Психология на продажбите
Ако искаш да превърнеш твоя сайт в печатница за пари, тогава научи изкуството на неврописането. Но какво всъщност представлява неврописането? Това е част от невромаркетинга.
Невромаркетингът е сравнително нова област на маркетинга, която изучава сетивно-двигателните, когнитивните и емоционалните реакции…
Пълното описание ще намериш в Уикипедия.
Това, което нас ни интересува е, че това е умение за създаване на изключително убедително продажбено копи, чрез вмъкване на задействащи елементи (така наречените “тригери”), убедителни думи и кукички. Ако търсиш магически методи, с които да ангажираш вниманието на твоите потенциални клиенти, методите, за които ще научиш тук, най-много се доближават до магията.
1. Мозъкът обича числа


Използвай две числа в заглавията. Без значение дали говориш за списъци, статистика, отстъпки и тн.
Пример: 10 трика за увеличаване на средната стойност на Вашата поръчката с 50%.
Мозъкът е “програмиран” да реагира на числа. Причината за това е проста – числата са лесни за разбиране и дават много информация с малко символи.
Освен това мозъкът винаги търси ред, опростени модели, прави линии… Използването на две числа в заглавията отговаря на желанието на мозъка за ред, като същевременно създава мощна кука за залавяне на интереса.
2. Мозъкът обича казуси


Задавай въпроси. Въпросите добавят контекст, провокират любопитство и предизвикват страха от пропускане (така нареченият FOMO, “fear of missing out”). Най-ефективните реклами използват въпроси, за да представят проблем.
Пример: Уморени ли сте от дълги, проточени срещи? може да Ви помогне еди-кой си продукт…
3. Мозъкът обича цитати


Използвай точни и релевантни цитати. Започвайки статия, имейл, или видео реклама с цитат, това може да накара твоята аудитория да асоциира посланието ти с надеждност. Тази тактика работи изключително добре с публикации в блогове, проучвания и подобни формати, но е приложима и в продажбените текстове.
Пример: “Най-доброто време да засадиш дърво е преди 20 години. Второто най-добро време е сега.”
Често използван цитат от хората, които продават инвестиционни планове и проекти.
4. Мозъкът обича мощни, засилващи и описателни думи и изрази


Използвай мощни думи, които тежат в изречението. С тази тактика можеш да усилиш или намалиш значимостта на каквото и да било, стига да използваш правилните мощни думи.
Пример: „Как тази лесна система ми помогна да скалирам моя бизнес 10 пъти в мащаб!“
Използвай при всяка възможност думи като лесен, умопомрачителен, разтърсващ, проверен/проучен/доказан/тестван, изгоден… Това са все думи, които правят посланието ти по-привлекателно и по-подтикващо към действие.
5. Мозъкът обича да мисли чрез 5-те сетива


Използвай сетивни думи. Подобно на мощните, засилващите и описателните думи, сетивните думи задействат визуални ефекти, миризми, звуци и усещания в мозъка на читателя.
Пример: Как да превърнете Вашите скърцащи и сковани шкафове отново в плавни и меки.
Теми

-
Маркетинг на база поведение: Поведенчески данни за създаване на таргетирани кампании = повече конверсии14 ное. 2024 Как да продаваме повече
-
Маркетинг на база резултати: Как стратегиите, фокусирани върху измеримите резултати, помагат на бизнесите да постигнат конкретни цели14 ное. 2024 Психология на продажбите
-
Как Да Оптимизирате Видеосъдържанието си за Максимален Трафик13 ное. 2024 Копирайтинг
-
Как да се възползвате от кратките моменти, в които потребителите вземат решения и по какъв начин се повлияват маркетинговите стратегии?13 ное. 2024 Маркетинг хакове
-
Как да използваме Chat GPT, за да вършим работата си по-добре и по-бързо11 окт. 2023 AI технологии
-
Топ 10 безплатни AI инструменти, които ще те направят по-успешен13 окт. 2023 AI технологии
-
Facebook ъпдейт: "Искаме хората да стоят в платформата, не искаме да кликат върху линкове!"28 ное. 2022 Психология на продажбите
-
Как да изготвим страница "За нас" (About page), която печели клиенти02 дек. 2022 Психология на продажбите


Дигиталности е платформа, която подкрепя предприемачите в България, като предоставя информация и „know-how“ по теми, които кaсаят дигиталния маркетинг. Концепцията на платформата е да помага на хората да взимат решения и да дава практически съвети за реализирането на бизнес. Всяко лице, което получи достъп до платформата се съгласява с условията за ползването й.
Платформата е проект на фондация „ДИГИТАЛНОСТИ“
Тагове


Изтегли ръководство с 11 стъпки за печеливши Facebook реклами, напълно безплатно:
