
Искаш повече конверсии на твоя сайт? Веднага премахни секцията с лога и направи това
- Денислав Русанов
- Продажби
Така добре познатата ни секция с лога. Всеки я има, но честно казано… никой не го интересува.
Точно така, твоето ценно портфолио от фирми, “които гласуваха доверие” вече не ти помага в продажбите.
Въпреки това, в днешно време тази практика се възприема от бизнесите като нещо абсолютно задължително, чиято липса дори би понижила доверието на посетителите на сайта.
Но дали това наистина е така?
- Не.

Реално погледнато, стената с лога не ти пречи, просто с времето стана ненужна. Всички толкова сме свикнали да я виждаме, че изцяло забравяме за нейното съществуване. Посетителите на твоя сайт вече са виждали хиляди други сайтове, с подобна структура и не отделят много време, за да се спират на всяко едно лого.
Ако искаш да имаш необичайно добър сайт, твоята цел е да предизвикаш емоция в посетителите, освен ако не приемаш безразличието също за емоция.
А включвайки една стена с 20 лога на най-известните фирми, с които си имал търговски отношения, така ти не използваш пълноценно твоето дигитално имущество. Също така фирмите, с които си работил не са твои спонсори, за да им правиш реклама.
Хммм… (храна за размисъл)
Какво тогава да използваш на твоя сайт за да спечелиш доверието на новите посетители?


Вместо стена с лога, използвай снимки на реални хора.
Като използваш снимки на собственици на бизнеси, с които си работил, тогава добави логото на техния бизнес като допълнителен елемент към снимката, но помни, че то играе второстепенна роля. Като цяло, един човек се равнява на повече достоверност, отколкото множество лога.
Още по-добре е, ако човекът е разпознаваем и се ползва с авторитет.
Но защо снимките работят по-добре от лога?

Устроени сме да вярваме повече на хората, отколкото на лога.
Отчасти това се дължи на начина, по който хората функционират и отчасти защото вярваме, че ако ти използваш нечие лице, вероятно имаш неговото одобрение. Може би това се подразбира и без коментар, но преди да сложиш нечия снимка, всъщност трябва да имаш неговото/нейното одобрение.
След като получиш одобрение от въпросното лице, попитай го какво според него/нея прави твоя бизнес различен от другите. Към снимката на въпросното лице в твоя сайт приложи неговите/нейните думи като цитат. И готово.
По този начин другите бизнеси работят за теб, вместо да им правиш безплатна реклама.
Защо да не задълбаем още малко?

А защо пък не помолиш въпросното лице да заснеме кратко видео, в което разказва за своя опит с твоя бизнес?
Не е необходимо видеото да е професионално заснето, с ефекти, озвучаване и кристално ясна картина. Важното е да бъде автентично. Разбира се, ще има хора, които няма да се съгласят да запишат видео, но пък нищо не ти струва да ги попиташ.
Виж също и статията:
Теми

-
Как потребителите стават все по-чувствителни към етичните практики и прозрачността на брандовете и как това влияе на възприятието им20 ное. 2024 Психология
-
Маркетинг на база поведение: Поведенчески данни за създаване на таргетирани кампании = повече конверсии14 ное. 2024 Как да продаваме повече
-
Маркетинг на база резултати: Как стратегиите, фокусирани върху измеримите резултати, помагат на бизнесите да постигнат конкретни цели14 ное. 2024 Психология на продажбите
-
Как Да Оптимизирате Видеосъдържанието си за Максимален Трафик13 ное. 2024 Копирайтинг
-
Как да използваме Chat GPT, за да вършим работата си по-добре и по-бързо11 окт. 2023 AI технологии
-
Топ 10 безплатни AI инструменти, които ще те направят по-успешен13 окт. 2023 AI технологии
-
Facebook ъпдейт: "Искаме хората да стоят в платформата, не искаме да кликат върху линкове!"28 ное. 2022 Психология на продажбите
-
Как да изготвим страница "За нас" (About page), която печели клиенти02 дек. 2022 Психология на продажбите


Дигиталности е платформа, която подкрепя предприемачите в България, като предоставя информация и „know-how“ по теми, които кaсаят дигиталния маркетинг. Концепцията на платформата е да помага на хората да взимат решения и да дава практически съвети за реализирането на бизнес. Всяко лице, което получи достъп до платформата се съгласява с условията за ползването й.
Платформата е проект на фондация „ДИГИТАЛНОСТИ“
Изтегли ръководство с 11 стъпки за печеливши Facebook реклами, напълно безплатно:
