- Ad Frequency
- Средно аритметичния набор от пъти, в които твоята реклама се е показала на даден потребител. Метриката, ти помага да разбираш колко често твоята реклама е видяна от твоята таргет аудитория.
Absolute Product Failure
Въвеждане на нов продукт, който не успява да възвърне разходите си за производство и маркетинг; дружеството претърпява финансова загуба.
Accelerated Purchase
Цел за насърчаване на продажбите, постигната, когато потребителите или членовете на канала закупят продукта преди времето, когато обикновено биха го закупили.
Accelerated Test Marketing
Пазарно тестване на потребителски стоки, при което се използва техника на симулиран магазин, а не на реален тестов пазар; нарича се също лабораторни тестови пазари и лаборатории за покупки.
Absolute Costs
Минималните разходи, които дадена организация трябва да поеме, за да остане на пазара.
Above-the-Line Advertising
Реклама, при която се използва една от петте основни медии – преса, телевизия, радио, кино и постери.
Absolute Cost Advantage
Ценово предимство, което едно дружество има пред друго, ако разполага с по-евтин източник на суровини, има по-добри познания или има по-ниски разходи за производство.
A/B split testing
A/B тестовете са експерименти, чрез който се сравняват две променливи, като тези променливи се представят на произволно „разделена“ аудитория за определен период от време. Ако експериментът е контролиран, A/B тестовете са чудесен начин, чрез който да разбереш кои маркетингови тактики дават най-добри резултати за бизнеса ти.
- Ad Extensions
- При традиционната печатна реклама, колкото по-голяма е рекламата, толкова по-големи са разходите. Но какво ще стане, ако можеш да удвоиш размера на рекламата си, без да плащаш допълнителни пари?
С помощта на разширенията на рекламите можеш да предоставиш допълнителна ценна информация и да обогатиш рекламата си върху страниците с резултати на Google…
- Affiliate Location Extension
- Създадени са за тези, които продават продуктите, си чрез търговски вериги. Tези разширения, помагат на потребителите да намерят магазини наблизо, които продават тези продукти.
- App Extension
- Чрез App Extension можеш да рекламираш твоето приложение.
Acceptable Price Range
Очакване в съзнанието на потребителите по отношение на ценовите равнища за дадена продуктова категория; потребителите не желаят да купуват под приемливия ценови диапазон, защото се страхуват, че продуктът ще бъде по-лош, или над него, защото очакваната полза от продукта не си заслужава цената.
- Ad group
- Рекламната група съдържа една или повече реклами със сходна насоченост. Всяка твоя кампания се състои от една или повече рекламни групи. Използвай рекламните групи, за да организираш рекламите си по обща тема. Опитай например да ги разделиш по различни типове продукти или услуги, които твоя бранд предлага.
ABC Account Classification
Класифициране на клиентските бюджети, в рамките на дадена търговска територия или регион, в групи, в зависимост от техния размер и потенциал, а следователно и от тяхната важност; класификацията се използва главно за определяне на честотата на обажданията.
A Priori Segmentation
Или Подход за сегментиране, при който първо се избират променливите за сегментиране, като възраст или доход и след това клиентите се класифицират по съответния начин; обратното на това е Post Hoc сегментиране, при което след анализ на данните за съществуващите клиенти се формират сегменти въз основа на прилики и разлики.
- Average daily budget
- Това е средната сума, която задаваш за всяка рекламна кампания на ден. Тя показва приблизителната сума, която си готов да изразходваш всеки ден, в течение на един месец.
AIDCA
Акроним на Awareness (информираност), Interest (интерес), Desire (желание), Conviction (убеденост), Action (действие); психически състояния, които се предполага, че водят потенциалния клиент до решение за покупка.
AIO Statements
Изразяване на отношението, интересите и мнението на даден човек към даден продукт.
AIDA Concept
Формула, използвана в продажбите за предизвикване на благоприятна реакция от страна на клиента. Предположението е, че продавачът трябва първо да запознае потенциалния клиент с продукта; да насърчи интереса; да стимулира желанието; и накрая да насърчи действието (покупката).
Average Total Cost
Мярка за контрол на разходите, която се изчислява, като се разделят общите разходи за произведените стоки на броя на продадените единици.
- Bottom of Funnel (BOFU)
- Това е последният етап от процеса на продажба. По време на този етап, клиентът вече се интересува от покупка на продукт или услуга от твоя уебсайт, но може да се нуждае от отговор на някои въпроси, преди да вземе окончателното решение.
- Broad match
- Ключовата дума, която си въвел, съвпада точно с търсенето на потребителя или близки варианти на нея. Този тип съвпадение трябва да се използва с повишено внимание и да се следи отблизо, за да си сигурен, че не изразходваш бюджета си за търсения, които не са подходящи за твоя бизнес.
- Bidding Strategies
- Всяка създадена реклама преминава през процес, наречен рекламен търг, който решава кои реклами ще се показват в търсачката на Google и в какъв ред ще се показват, въз основа на позицията на рекламата. Има много стратегии за наддаване в Google Ads, както ръчни, така и автоматизирани.
- Brand Awareness
- Или популяризиране на бранда.
- Churn rate
-
Или „Степен на отпадане“, е показател, който се използва за изчисляване „животът на клиента“. Той помага на компаниите да определят колко клиенти губят за даден период от време.
За да се изчисли коефициента на отпадане, трябва да се раздели броя на загубените клиенти през даден период от време на броя на клиентите, които са били налични в началото на периода. - CPA
- Cost per action или cost per acquisition измерва цената на придобиване на една поръчка – ако сме изразходвали 100 лв. за дадена рекламна кампания и от нея сме генерирали 6 продажби, то тогава разделяме 100 на 6 и получаваме 16 лв. и 60 ст. – които сме платили за реклама, за да постигнем една поръчка. Цената за придобиване е 16 лв. и 60 ст.
- CPC
- Cost per click – цена на клик – Бюджета изразходван за реклама се разделя на кликовете, които е генерирала въпросната реклама. Ако една реклама е изразходвала 10 лв. За днес и е генерирала 50 клика. Разделяме 10 лв на 50 клика и получаваме 20 ст. средна цена на клик, дори и при някои потребители кликът да е струвал 8 ст., а при други – 35 ст.
- CPP
- Средната цена на покупка, управлявана от твоите реклами. Изчислява се, като общите разходи за реклама се разделят на общия брой покупки.
- CPV
- Цена за гледане на видео – средната цена, която плащаме за всяко изгледано видео реклама. Например, ако сме похарчили 20 лв. за видео реклама и 40 човека са гледали видеото, това означава, че средната цена за гледане на видео от реклама е 0,50 ст.
- CTR
- Основна метрика, по която можем да съдим за ефективността на криейтива (текста и изображенията, използвани в рекламата). Показва какъв процент от всички видели рекламата са кликнали върху нея – съотношение на кликове, спрямо показвания (импресии).
Ако рекламата има 1 импресия и 1 клик, това означава, че има 100% CTR.
Ако друга реклама има 100 импресии и един клик, това означава, че рекламата има 1% CTR.
- Clicked rate
- CTR е показател, който измерва колко от потребителите са кликнали върху доставените имейли, които си изпратил. Честотата на кликване е процент, който ти казва колко имейла са постигнали успешно едно кликване от абонат. Това кликване те известява дали кампанията ти е била достатъчно ангажираща, за да привлече не само отваряне, но и действие от страна на твоята аудитория.
- Conversion
- Действие, което потребителят извършва на сайта ни.
Най-често това са поръчки, резервации, регистрации, добавяне в кошница за пазаруване или определено време прекарано на сайта.
Типа на конверсиите зависи от това точно какъв е бизнесът, който маркетираме и целта на кампанията.
Ако рекламата в Google e генерирала 10 конверсии, означава че –> Имаме 10 поръчки, от потребители, които са кликнали на точно тази реклама в Google.
- Conversion rate
- Процент на реализация или среден брой поръчки на потребители, които са кликнали на рекламата или среден брой запитвания на потребители, които са гледали видео. Ако двама потребители са кликнали на дадена реклама, единият от тях купил, получаваме 50% Conversion rate. Ако 200 човека са кликнали на реклама и двама от тях са купили, имаме 2% Conversion rate.
- Cost Per Impression
- Цената, която плащаш, на всеки 1000 пъти, когато рекламата бъде показана. Тази метрика помага да се определят други изчисления свързани с рекламта – като CPC (цена на кликване) и CTR (скорост на кликване). Рекламодателят наддава за цената, преди действителната реклама да бъде показана. Това ще помогне да се определи дали рекламата ще се показва преди други реклами.
- Call Extension
- Тъй като все повече и повече хора търсят чрез смартфони, кликването за обаждане спестява време на потребителите и им позволява да се свържат с теб направо от твоята реклама!
- Callout Extension
- Или с какво се отличаваш от останалите бизнеси? Използвай примери като „Безплатна доставка“, „24-часово обслужване на клиенти“ и други уникални аспекти на бизнеса ти.
- Conversion-Focused
- Когато искате клиентите да предприемат конкретни, измерими действия на вашия сайт.
- Campaign (Google Ads)
- Кампания, това е набор от рекламни групи (реклами, ключови думи и оферти), които имат общ бюджет, насочване по местоположение и други настройки. Кампаниите често се използват за организиране на категориите продукти или услуги, които се предлагат от твоя бранд.
В профила ти в Google Ads могат да се провеждат една или няколко рекламни кампании.
Всяка кампания се състои от една или повече рекламни групи.
Настройките, които можеш да направиш на ниво кампания, включват – бюджет, език, местоположение, разпространение за мрежата на Google и други.
Можеш да създаваш отделни рекламни кампании, за да показваш реклами в различни местоположения или с различни бюджети.
CAC
Или Customer acquisition cost, всъщност са разходите, свързани с превръщането на потенциалния клиент постоянен клиент.
CPL
Cost per Lead Или „Цената на лийд“ се отнася до сумата, изразходвана за придобиване на лийд. Тези разходи са включени до голяма степен в CAC. Най-често срещаният случай за използване на цена на лийд се намира в платената реклама, където има пряка връзка между сумата, която изразходвате в нещо като Google Ads и броя на лийдовете, които генерирате от тези разходи.
CRM
Customer Relationship Management или Софтуерът за управление на взаимоотношенията с клиентите е инструмент за ускоряване на продажбите, който може да генерира аналитични отчети за осигуряване на по-добра бизнес информация.
CMS
Content Management System или Системата за управление на съдържанието позволява на маркетолозите да създават, проектират, хостват, редактират, управляват и наблюдават ефективността на съдържанието на своите уебсайтове.
CMS се състои от два основни компонента: приложение за управление на съдържанието (CMA) и приложение за предоставяне на съдържание (CDA).
CRO
Conversion Rate Optimization се отнася до систематичното увеличаване на процента на конверсия, чрез следване на определени стратегии. За тази цел се определят ключови показатели, за да се разбере как клиентите взаимодействат със сайта и какви са техните предпочитания.
- Dynamic Product Ads (DPA)
- Това са вид реклами във Facebook, които автоматично показват продуктите ти на хора, които са посетили твоя уебсайт или приложение.
За да можеш да използваш динамични реклами, е нужно да качиш продуктовия си каталог във Facebook.
Digital Customer Experience (DCX)
Това е съчетание от дигитален маркетинг и преживяване (или удовлетвореност) на клиентите – подход, ориентиран към потребителя, който надхвърля простото осигуряване на поддръжка на клиенти.
Включва проактивно наблюдение на цифровото преживяване на клиентите, като се фокусира върху взаимодействията и резултатите от тях във всяка точка от пътуването на клиента.
За да се задълбочим, това означава, че качеството на нивото на обслужване на уебсайта, мобилното приложение или други активи на онлайн съдържанието на компанията се измерва в три измерения:
Наличност: Работи ли?
Функционалност: Може ли да се използва за основната си цел?
Скорост: Подобрява ли производителността на потребителите?
Заедно те са градивните елементи на това, което наричаме „потребителско изживяване“ или UX.
Data-Driven Marketing
С нарастването на големите обеми данни, генерирани от различни устройства и системи във всички точки за контакт с клиентите, маркетингът претърпява фундаментална промяна. Кампаниите вече не се основават на интуицията на маркетолозите и творците. Вместо това можеш да видиш как потребителите реагират и се ангажират във всеки цифров канал, да анализираш поведението им при покупка и след това да ги насочиш съответно.
- Email deliverability rate
- Процент на успеваемост.
Т. е. – Колко процента от имейлите, които си изпратил са се доставили. За да разбереш успеваемостта на доставяне на твоя имейл маркетинг, просто раздели броя на доставените имейли на броя, който е бил изпратен.
Ephemeral Content
Както подсказва името, това е вид съдържание, което е преходно по природа и е предназначено да остане само за определен период от време, след което изчезва. Краткотрайното съдържание се използва предимно за купони или промоционални кодове, дори за GIF файлове или видеоклипове.
- Engagement rate
- Процент на ангажираност. Измерва взаимодействието, което съдържанието на социалните медии печели спрямо аудиторията, към която е насочено то. Взаимодействията могат да включват реакции, харесвания, коментари, споделяния, запазвания, директни съобщения, споменавания, кликвания и други (в зависимост от социалната мрежа).
- Exact match
- Ключовата дума съвпада само с търсения, идентични с тази ключова дума или фраза която си задал или много близки варианти, и се обозначава със скоби.
- Followers growth
- Броя на новите последователи на твоя акаунт в социалните мрежи за определен период от време. Проследяването на растежа на последователите ти помага да разбереш колко хора са се ангажирали със съдържанието и бранда ти.
Freemium
Този термин обозначава вид структура на ценообразуване, при която компаниите предлагат услуга или план на своя продукт напълно безплатно за ограничен период от време, след което потребителят трябва да заплати, за да отключи или използва повече функции.
Flywheel
Сравнително нов маркетингов термин, въведен през 2018 г., и представлява концепцията за повторен бизнес с клиенти, чрез изграждане на взаимоотношения и ангажиране на потребителите.
Клиентите заемат централно място при описването на тази концепция, тъй като така маркетолозите смятат, че B2B предприятията са по-прогресивни в сравнение с B2C предприятията.
- Google Ads
- Това е онлайн програмата за рекламиране на Google. Чрез Google Ads можеш да създаваш онлайн реклами, с които да достигаш до хората, точно когато се интересуват от предлаганите от твоя бранд продукти и услуги.
Google Ads е продукт, с който можеш да популяризираш бизнеса си, да подпомогнеш продажбите на продукти или услуги, да повишиш информираността и трафика към уебсайта си.
Профилите в Google Ads се управляват онлайн така че можеш да създаваш и променяш рекламната си кампания по всяко време, включително рекламния текст, настройките и бюджета.
Няма изискване за минимални разходи, а бюджетът ти се задава и контролира от теб самия. Избираш къде да се показва рекламата ти, задаваш бюджет, който те устройва и лесно измерваш въздействието на рекламата си.
Geofencing
Известен още като Маркетинг за близост, този вид маркетинг използва GPS технология за комуникация с потребителя. Можеш да изпращаш SMS-и, имейли или известия на клиентите си, когато се намират на определено място или в определен район.
- Impressions
- Хората, които са видяли рекламата ти поне веднъж. Импресията е метрика на Facebook, която дава индикация колко често твоето съдържание и реклами се появяват на екрана на потребителите. Но, въпреки всичко … Това не е на 100% сигурно, че те са спрели вниманието си върху това, което са видяли.
Immersive Marketing
Маркетингът в повечето случаи използва две измерения, независимо дали става дума за реклами в социалните мрежи или за банерни реклами на уебсайт – всичко това се случва в 2-D. Но, потапящият маркетинг добавя всичко в третото измерение.
Това е един съвсем различен свят за твоята аудитория, в който тя може да взаимодейства с бранда ти и да преживее едно различно пространство, което създаваш за нея.
- Interaction rate
- „Коефициент на взаимодействие“ измерва колко често хората взаимодействат с вашата реклама, след като им е показана. Това помага да се измери ефективността на криейтива (рекламен текст и изображение, което е използвано в рекламата). Интеракция може да бъде – коментар, споделяне, гледане на видео и тн.
- Image Extension
- Чрез този инструмент можеш да сложиш малка снимка до текстова реклама.
- Increased Website-Traffic
- Когато искаш повече трафик към сайта си.
- Interaction Strategies [Video]
- Етапът, в който искаш да увеличиш взаимодействията на твоите видео реклами.
Или „Ключов показател за ефективност“ се използва за проследяване на напредъка по отношение на маркетинговите цели. Когато се зададат правилните ключови показатели за ефективност за бизнеса, може непрекъснато да се оценяват резултатите и да се правят корекции, за да се оптимизира маркетинговата стратегия.
Водещите индикатори за ефективност (LPI) и тактическите индикатори за ефективност (TPI) могат да влезнат в помощ при разбирането „Кои конкретни усилия улесняват бизнеса да постигне целите си.“
- Lookalike Audience (LAL / LAA / LLA)
- Това е вид аудитория, която можеш да създадеш за твоите рекламни кампании във Facebook, като използваш съществуваща подобна аудитория на твоята таргет такава. Подобната аудитория се състои от хора, които са подобни на хората в твоята персонализирана аудитория.
- Location Extension
- Въведи директно местоположението си в Google My Business, за да бъдеш по-лесно откриваем за клиентите си.
Local Marketing or Hyperlocal
Когато става дума за Локален Маркетинг, това по същество означава – насочване към аудитория на определено място. Това може да е град, населено място или конкретна област. Търсения като „ресторанти в близост до мен“, са пример за търсене в местния Маркетинг.
Можеш да създадеш свой бизнес профил в Google, за да се възползваш максимално от местния маркетинг и да бъдеш открит от хората. Отзивите на клиентите също могат да помогнат много на бизнеса ти, което също подобрява ангажираността.
- Lead Form Extension
- Позволява на потребителите да предоставят своята информация за контакт, директно чрез твоята реклама, което ти позволява да събираш потенциални клиенти.
- Landing page
- Това е уеб страницата, до която хората стигат, след като кликнат върху рекламата ти. URL адресът на тази страница често е същият като крайния URL адрес на рекламата ти.
За всяка реклама посочваш краен URL адрес, за да определиш целевата страница, на която се отвеждат хората, когато кликнат върху рекламата ти.
Според правилата на Google целевата страница и показваният URL адрес (уеб страницата, която се показва в рекламата ти) трябва да споделят един и същ домейн.
Практическата работа с целевата страница е един от няколкото фактора, които помагат при определянето на качествения рейтинг на ключовата дума. Практическата работа с целевата страница, е представена чрез характеристики, като полезността и уместността на информацията на страницата, лесната навигация за потребителите, броя на връзките и очакванията на потребителите, въз основа на файла за създаване на реклама, върху който са кликнали.
- Middle of Funnel (MOFU)
- Това е средният етап от процеса на продажба. Тук, на клиента се представя твоя продукт или услуга като решение на техния проблем.
Multi-Touch Revenue Attribution
Този основен маркетингов термин означава оценка на множество маркетингови кампании, за да се разбере кои канали са довели до най-много реализации.
- Message Extension
- Този екстеншън позволява на потребителя да се свърже с теб, директно чрез съобщение.
MVP
Minimum Viable Product или Проектирането на MVP е част от техниката за разработване, при която разработчиците на продукти представят на пазара продукт с минимални характеристики.
Това може да спести много разходи на предприятието, тъй като може да помогне да се идентифицират очакванията на клиентите и недостатъците на дизайна, преди продуктите, произвеждани в големи количества, да се появят на пазара.
След провеждане на общо проучване на бранда ти, можеш да изчислиш резултата NPS, като извадиш процента на подкрепящите от този на отхвърлящите.
- Open rate
- Степента на отворени имейли.
- Това е мярка, която показва процента на отворените имейли за конкретна имейл маркетингова кампания. Процентът на отворени имейли, обикновено показва колко добре си успял да привлечеш вниманието на потребителя и дали твоите имейли са достигнали входящата кутия или са отишли в папка спам.
- One-click upsell (OCU)
- Това е вид оферта, при която на клиента се предлага да добави допълнителни артикули към количката си, с едно кликване.
- One-time offer (OTO)
- Това е вид предложение, при което на клиента се дава възможност да добави допълнителни артикули към количката си, но само за ограничен период от време.
- Page Post Engagement (PPE)
- Когато е избрана тази опция, тя казва на Facebook да се опита да намери хора във твоята аудитория, които ще се ангажират с твоите публикации.
- Phrase match
- Ключовата дума която си задал ще съвпадне с търсения с абсолютно същия словоред, но може да включва думи преди или след зададената ключова дума/фраза. Например търсенето на „курсове по готвене близо до мен“ ще се прилага и за „обучение по готвене близо до мен“, тъй като намерението зад тези думи е същото. Съвпадението по фраза се обозначава с кавички.
Product-Market Fit
Предприемачът и инвеститор Марк Андресен разработва концепцията за съответствие между продукта и пазара. Което означава да се намери подходящият пазар за продукта, според неговите характеристики, за да се стимулират продажбите.
- Price Extension
-
Те са чудесен инструмент за добавяне на повече стойност към рекламите в търсачката. Тяхната задача е да дадат на рекламите ти по-широка витрина за твоите услуги и продукти. Това става, като свързват потенциалните клиенти директно с това, което проучват на сайта ти.
Ценовите разширения винаги се показват под текстовите реклами, както на настолни компютри, така и на мобилни устройства. Те ти дават повече пространство, за да информираш хората за това, което бизнесът ти предлага.
- Promotion Extension
- Чрез Promotion Extension можеш да покажеш специалните продажби и оферти на твоя бизнес.
- Product Awareness [Video]
- Етапът, в който имаш желание да увеличиш популярността на своя бранд, чрез видео.
- ROAS
- Означава възвръщаемост на разходите за реклама {return on ad spend} – Разделяме приходите от кампанията на разходите от кампанията.
Ако сме вкарали 1 000 лв. рекламен бюджет, с който сме генерирали 2 000 оборот, това прави 200% или ROAS 2.
Изключително важно за бизнеси, които рекламират онлайн, чрез няколко канала.
Responsive design
Адаптивният дизайн се отнася до начина, по който уебсайтът автоматично се адаптира към размера на екрана, от който разглеждате. Това ще гарантира, че независимо от устройството, което използва посетителят – компютър, телефон или таблет – уебсайтът ти винаги ще изглежда чудесно.
- ROI
- Възвръщаемост на инвестицията или {return on investment} – Печалбата, генерирана от рекламата, се разделя на разходите за реклама.
Съотношение на нетната печалба, спрямо разходите за реклама.
Ако печалбата от даден продукт е 50 лв., изкарваме от него разходите за рекламен бюджет, например 5 лв.
- Reach
- Тази метрика ти дава отчет за това – до колко хора е достигнала рекламната ти кампания. Потребителите могат да не кликват винаги върху рекламите ти, но е доста по-вероятно да се ангажират с бизнеса ти, когато видят рекламата ти. Обхватът може да бъде повлиян от бюджетът и аудиторията, към която е насочена рекламата ти.
- Retargeting (RT)
- Показването на продукти или съдържание на хора, които вече са взаимодействали с твоето съдържание по някакъв начин. За да можеш да създаваш този вид кампании за Facebook, е нужно да поставиш Facebook Pixel на уебсайта си.
- Sitelink Extension
- Или връзките към сайта ти, които ти позволяват да показваш връзки към страници извън целевата страница на твоята реклама, като връзки към библиотеката на блог, страница „За нас“, страници със събития и др.
- Top of Funnel (TOFU)
- Това е първият етап от процеса на продажба. Този етап обикновено се използва за информиране на клиента, относно проблем, който той има.
TAM
Total Addressable Market или Общият адресируем пазар, отразява размера на приходите, които бизнесът ти би генерирал, ако хипотетично е възможно да продадеш продукта/услугата си на всички потенциални клиенти.
Разбирането на това е от съществено значение, за да се знае какви стратегии могат да се използват за привличане на все повече клиенти.
Коефициентът на конверсия се отнася до съотношението между броя на хората, които посещават даден уебсайт и броя на хората, които действително извършват желаното действие.
Желаното действие може да включва закупуване на продукт/услуга, абониране за сайта или натискане на друг CTA бутон.
Wireframes
Структурната рамка е двуизмерна илюстрация на интерфейса на приложението, която служи като ръководство за разработчиците при създаването на приложението.
Фокусира по-специално върху разпределението на пространството, наличните функционалности, предвиденото поведение и приоритизирането на съдържанието.
Web Content Outlines
Това е най-основната версия на уебстраницата, на която липсват финалните щрихи и прецизност. Тази страница показва очертанията на окончателната страница без дизайна.
Word-of-Mouth Marketing (WOM)
В този случай инфлуенсърите създават съдържание за дадена услуга или продукт, като разпространяват добри думи за тях и посочват колко добре са се възползвали от даден продукт/услуга.
Популярен пример за използване на маркетингова тактика WOM е този на Netflix, където техният органичен слоган „Netflix and chill“ беше популяризиран сред хората от други потребители на Netflix.
Conversational Marketing
Тази форма на маркетинг се отнася до комуникационния аспект на маркетинга с потребителите. Тя включва разговори, провеждани, чрез чатове на живо, чатботове, гласови асистенти и лични комуникации.
Чатботовете с изкуствен интелект заслужават да бъдат специално споменати тук, тъй като през последните години те помaгат на компаниите да повишават ефективността на търсенето, конверсията и обслужването на клиенти.
Маркетолозите могат да посрещнат клиентите на всеки етап от пътуването им и да повлияят (ако не и да контролират) разговора с подходяща информация, предоставена в подходящото време.
-
Маркетинг на база резултати: Как стратегиите, фокусирани върху измеримите резултати, помагат на бизнесите да постигнат конкретни цели14 ное. 2024 Uncategorized
-
Как Да Оптимизирате Видеосъдържанието си за Максимален Трафик13 ное. 2024 Копирайтинг
-
Как да се възползвате от кратките моменти, в които потребителите вземат решения и по какъв начин се повлияват маркетинговите стратегии?13 ное. 2024 Маркетинг хакове
-
Как персонализираните оферти увеличават Вашата клиентска ангажираност: Тайните на успешния Маркетинг13 ное. 2024 Как да продаваме повече
-
Как да използваме Chat GPT, за да вършим работата си по-добре и по-бързо11 окт. 2023 AI технологии
-
Топ 10 безплатни AI инструменти, които ще те направят по-успешен13 окт. 2023 AI технологии
-
Facebook ъпдейт: "Искаме хората да стоят в платформата, не искаме да кликат върху линкове!"28 ное. 2022 Психология на продажбите
-
Как да изготвим страница "За нас" (About page), която печели клиенти02 дек. 2022 Психология на продажбите


Дигиталности е платформа, която подкрепя предприемачите в България, като предоставя информация и „know-how“ по теми, които кaсаят дигиталния маркетинг. Концепцията на платформата е да помага на хората да взимат решения и да дава практически съвети за реализирането на бизнес. Всяко лице, което получи достъп до платформата се съгласява с условията за ползването й.
Платформата е проект на фондация „ДИГИТАЛНОСТИ“




Теми

- (2)
- (4)
- (7)
- (1)
- (3)
- (5)
- (2)
- (5)
- (10)
