
Топ 3 стратегии, чрез които бързо ще оптимизираш съдържанието си
- Александра
- Продажби
Голяма грешка, която повечето хора правят, е да възлагат създаването на съдържание на външна фирма или фрийлансър., което граничи с това – “Mалко дете, което за първи път се учи да тича.” Реално, крайният резултат води до провал.
Kакво ще бъде звученето, какво марката олицетворява, какви ценности споделя, каква мисия стои в основата – и едва тогава да възлагаш писането на фрийлансър или фирма. А, ако не можеш да изградиш тази концепция сам, има професионалисти, които могат да ти помогнат с това. Без значение дали си самостоятелен предприемач, който току-що започва с маркетинга на съдържанието, тези стратегии ще ти бъдат от голяма полза.
Заглавието

Уводът трябва да обхваща следните точки, за да накара читателя да продължи да чете:
За какво е тази статия?
За кого е?
Какво е обещанието?
Каква е достоверността (твоя собствена, на някой друг или проучване)?
Читателят по същество получава представа за какво ще бъде това съдържание, дали е приложимо за него, дали си струва да инвестира време в четене и дали ще извлече някаква полза от информацията.
Много създатели на съдържание правят грешката да се опитват да натрупат твърде много информация във въведението, което води до объркване, а ключовите моменти не се откровят, каквато е целта на въведението Ако, въведението ти е повече от няколко кратки, абзаца, е възможно да поискаш да добавиш ново заглавие за излишното съдържание, което се образува.
Основните точки

Ако си структурирал правилно заглавието, тогава самото съдържание трябва да отразява основните точки.
Нека вземем като пример част от заглавието на тази статия: „3 лесни начина да…“, което естествено поставя началото на останалата част от съдържанието да се върти около три неща, три стъпки, три съвета или три каквото и да било.
Това, което трябва да се има предвид в основната част на статията, независимо дали ти си този, който я пише или я възлагаш на външни изпълнители, е:
- Направи този раздел от статията си възможно най-кратък и ценен.
- Добра идея е да включиш точки, чрез които да обобщиш изводите във всеки сегмент.
Заключение

Опитай да направиш мини заключение, като кажеш нещо ново или завършиш с една последна точка от историята. По този начин посланието от статията ще бъде точно и ясно, за да остане в съзнанието на потребителя.
Някои точки, които биха могли да направят добър завършек, са:
- Използвай цитат, който резонира със съдържанието.
- Сподели ново прозрение, което си научил, след като си използвал съдържанието.
Теми

-
Как потребителите стават все по-чувствителни към етичните практики и прозрачността на брандовете и как това влияе на възприятието им20 ное. 2024 Психология
-
Маркетинг на база поведение: Поведенчески данни за създаване на таргетирани кампании = повече конверсии14 ное. 2024 Как да продаваме повече
-
Маркетинг на база резултати: Как стратегиите, фокусирани върху измеримите резултати, помагат на бизнесите да постигнат конкретни цели14 ное. 2024 Психология на продажбите
-
Как Да Оптимизирате Видеосъдържанието си за Максимален Трафик13 ное. 2024 Копирайтинг
-
Как да използваме Chat GPT, за да вършим работата си по-добре и по-бързо11 окт. 2023 AI технологии
-
Топ 10 безплатни AI инструменти, които ще те направят по-успешен13 окт. 2023 AI технологии
-
Facebook ъпдейт: "Искаме хората да стоят в платформата, не искаме да кликат върху линкове!"28 ное. 2022 Психология на продажбите
-
Как да изготвим страница "За нас" (About page), която печели клиенти02 дек. 2022 Психология на продажбите


Дигиталности е платформа, която подкрепя предприемачите в България, като предоставя информация и „know-how“ по теми, които кaсаят дигиталния маркетинг. Концепцията на платформата е да помага на хората да взимат решения и да дава практически съвети за реализирането на бизнес. Всяко лице, което получи достъп до платформата се съгласява с условията за ползването й.
Платформата е проект на фондация „ДИГИТАЛНОСТИ“
Изтегли ръководство с 11 стъпки за печеливши Facebook реклами, напълно безплатно:
