0-9
Конверсия
Действие, което потребителят извършва на сайта ни.
Най-често това са поръчки, резервации, регистрации, добавяне в кошница за пазаруване или определено време прекарано на сайта.
Типа на конверсиите зависи от това  точно какъв е бизнесът, който маркетираме и целта на кампанията.
Рекламата в Google e генерирала 10 конверсии означава –> Имаме 10 поръчки, от потребители, които са кликнали на точно тази реклама в Google.  
A
B
C
Conversion
Действие, което потребителят извършва на сайта ни.
Най-често това са поръчки, резервации, регистрации, добавяне в кошница за пазаруване или определено време прекарано на сайта.
Типа на конверсиите зависи от това  точно какъв е бизнесът, който маркетираме и целта на кампанията.
Рекламата в Google e генерирала 10 конверсии означава –> Имаме 10 поръчки, от потребители, които са кликнали на точно тази реклама в Google.  
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
ROAS
Означава възвръщаемост на разходите за реклама {return on ad spend} – Разделяме приходите от кампанията на разходите от кампанията.
Ако сме вкарали 1 000 лв. рекламен бюджет, с който сме генерирали 2 000 оборот, това прави 200% или ROAS 2.
Изключително важно за бизнеси, които рекламират онлайн чрез няколко канала.
ROI
Възвръщаемост на инвестицията или {return on investment} – Печалбата, генерирана от рекламата се разделя на разходите за реклама.

Съотношение на нетната печалба, спрямо разходите за реклама.

Ако печалбата от даден продукт е 50 лв. изкарваме от него разходите за рекламен бюджет, например 5 лв. 

 

S
U
V
W
X
Y
Z
[namedirectory dir="1"]