AR филтрите - новото лице на дигиталния маркетинг
AR eфектите с добавена реалност водят до 91% повече покупки















Филтрите в Meta и Tik tok са използвани масово, за да запечатват любими моменти. Чрез тях потребителите създават интересно съдържание за социалните мрежи. Но нека не пропускаме и все по-силния маркетингов ефект, който успяват да постигат за бизнеси от различни сфери.
Как да ги използваме в маркетинга?

Скоро филтрите ще могат да продават, директно
Получаваш статистика за продажбите, които са постигнали в реално време
63% по-висока стойност на поръчки
Цени на импресии от 0.02 и 0.03
5 пъти повече лоялност към бранда
AR реклами са генерирали 13 миларда долара приходи през 2022 г.
Веднъж създаден, филтърът може да се използва в сторита и публикации на хиляди хора по целия свят.
Как работят за бизнесa?

