AR филтрите - новото лице на дигиталния маркетинг

AR eфектите с добавена реалност водят до 91% повече покупки

Филтрите в Meta и Tik tok са използвани масово, за да запечатват любими моменти. Чрез тях потребителите създават интересно съдържание за социалните мрежи. Но нека не пропускаме и все по-силния маркетингов ефект, който успяват да постигат за бизнеси от различни сфери. 

Как да ги използваме в маркетинга?

Скоро филтрите ще могат да продават, директно

Получаваш статистика за продажбите, които са постигнали в реално време

63% по-висока стойност на поръчки

Цени на импресии от 0.02 и 0.03

5 пъти повече лоялност към бранда

AR реклами са генерирали 13 миларда долара приходи през 2022 г.

Веднъж създаден, филтърът може да се използва в сторита и публикации на хиляди хора по целия свят.

Как работят за бизнесa?