
Увеличи продажбите си от студени имейли още сега. Изпрати правилното съдържание
- Денислав Русанов
- Как да продаваме повече, Копирайтинг
Когато са написани добре, студените имейли могат да ти спечелят хиляди, хиляди левове. Когато са написани аматьорски, тогава директно отиват в папката за спам и най-много да ти спечелят няколко гневни отговора, както и прекратени абонаменти от твоя бюлетин…
Много прекратени абонаменти директно означава срив на цялата имейл маркетингова стратегия. Това е така, защото компаниите доставчици на имейли имат автоматични антиспам ботове, които понижават твоя рейтинг с цел предпазване на потребителите. Това води до намалена видимост на бъдещите ти имейли… и се получава една алгоритмична каша, която те спъва да печелиш.
А другият проблем е, че хората ежедневно биват засипвани с всякакви имейли. Ако не успееш да привлечеш вниманието и да дадеш стойност с твоите имейли, тогава се нареждаш на опашката зад останалите 90% от бизнесите, които бомбардират своите абонати с нежелана и скучна информация.
Ако нямаш голям успех със студените имейли, опитай това:

Като виждаш, че не става, тогава промени стратегията. Няма смисъл постоянно да преработваш твоите копита и да променяш таргетирането. Вместо това, си задай следния въпрос:
Kое е най-полезното, ново, интересно, вълнуващо, подходящо съдържание за хората, на които изпращам имейл?
След това напиши тази част от съдържанието.
Направи го толкова добре, сякаш това съобщение ще ти изкара хиляди левове, свежа печалба…
Защото именно това ще се случи, ако свършиш работата качествено.
След като си готов, напиши нов имейл, по-малко фокусиран върху продажбата на твоя продукт или услуга и отново с по-голям фокус върху съдържанието, от което получателите се интересуват.
Целта на този втори имейл е да напомни за първия имейл, който изпрати, и да покаже на получателя, че твоите имейли си заслужават отделеното време. Затова наблегни на стойностна информация, която обогатява получателя. Така офертата, която им предлагаш в края на имейла се явява естествено продължение на комуникацията.
Ако създаваш съдържание под формата на видеа или блог, или пък твоят бизнес предлага безплатни тестови периоди, тогава ги насочи в тази посока, като поясниш, че е безплатно, обществено достъпно и смяташ, че може да им бъде полезно.
За най-добри резултати бъди колкото е възможно по-конкретен/а в заглавието и съдържанието на имейлите си. Стреми се да даваш стойностна информация на специфични теми от твоята ниша, които са силно проблемна точка за получателя.
Стойностното съдържание винаги печели


Представи си, че изпращаш студени имейли на хора в 10 държави, относно услуги за човешки ресурси и заплати.
Вместо да изпращаш едно и също съдържание, персонализирай студените имейли със специфична за страната информация. Тези дребни промени, имат голямо влияние върху възприеманата стойност.
Не забравяй, че всеки човек търси решение на проблем, засягащ сегашния момент и обстановка. Дори и да развиваш своята дейност в ниша, която е evergreen (винаги актуална), не забравяй, че времената, модата, интересите, настроенията, желанията на хората никога не спират да се променят.
Следователно, твоето съобщение към хората, трябва да резонира с тяхната нагласа, отразявайки случващото се наоколо. Това ще ти помогне да постигнеш повече ангажираност, повече отговори и повече продажби! Също така, предразполагайки един човек да харчи пари при теб, това го прави много по-склонен да харчи отново и отново, в бъдеще.
Теми

-
Как потребителите стават все по-чувствителни към етичните практики и прозрачността на брандовете и как това влияе на възприятието им20 ное. 2024 Психология
-
Маркетинг на база поведение: Поведенчески данни за създаване на таргетирани кампании = повече конверсии14 ное. 2024 Как да продаваме повече
-
Маркетинг на база резултати: Как стратегиите, фокусирани върху измеримите резултати, помагат на бизнесите да постигнат конкретни цели14 ное. 2024 Психология на продажбите
-
Как Да Оптимизирате Видеосъдържанието си за Максимален Трафик13 ное. 2024 Копирайтинг
-
Как да използваме Chat GPT, за да вършим работата си по-добре и по-бързо11 окт. 2023 AI технологии
-
Топ 10 безплатни AI инструменти, които ще те направят по-успешен13 окт. 2023 AI технологии
-
Facebook ъпдейт: "Искаме хората да стоят в платформата, не искаме да кликат върху линкове!"28 ное. 2022 Психология на продажбите
-
Как да изготвим страница "За нас" (About page), която печели клиенти02 дек. 2022 Психология на продажбите


Дигиталности е платформа, която подкрепя предприемачите в България, като предоставя информация и „know-how“ по теми, които кaсаят дигиталния маркетинг. Концепцията на платформата е да помага на хората да взимат решения и да дава практически съвети за реализирането на бизнес. Всяко лице, което получи достъп до платформата се съгласява с условията за ползването й.
Платформата е проект на фондация „ДИГИТАЛНОСТИ“
Изтегли ръководство с изключително полезни практически съвети как можеш повишиш продажбите си с минимум 37% посредством Google Ads:
